Taimer

Alla verktyg i ett paket. Den heltäckande lösningen för försäljning, marknadsföring och projektledning.

Se produktfilm
Jämför versioner

Översikt

Din bästa assistent

Taimer är ett paket med allt du behöver för att driva ditt företag. Nu slipper du växla mellan olika CRM för säljstyrning, tidrapportering, fakturering, resursplanering och projektuppföljning. Taimer gör allt detta och lite till, via dator, surfplatta och mobil.

Fördelar:

  • Allt-i-ett-lösning
  • Ingen startkostnad
  • Obegränsad användning
  • Arbeta mobilt
  • 500 Mb lagringsutrymme, max filstorlek 5MB

Versioner & prislista

Alla versioner inkluderar:

  • Alla CRM funktionaliteter
  • Resurshantering
  • Traktamente och reseersättningar
  • Filhantering
  • Projektledning
  • Delade kalendrar med integrationer
  • Inköps- och säljfakturor
  • Responsivt på mobilen och surfplattor
  • Säljledning
  • Tidregistrering
  • Rapportering

Specifikationer

CRM och Säljstyrning

Taimer ger dig frihet att fokusera mer på försäljning och kundrelationer. Arbeta hemifrån, på resande fot eller på kontoret – med Taimer kan du jobba när det passar dig bäst och får alla nödvändiga verktyg i samma paket.

• Totalkoll på din försäljning
• Ett komplett kund- och kontaktregister
• Gör uppföljning, påminnelser och kontaktkedjor
• Flytta dokument med drag n’ drop
• Enkelt göra kostnadskalkyler och offerter
• Fakturera och följ upp kostnader i realtid
• Produkt-, tjänst- och projektförsäljning med säljrapportering

Projekt- och Resursplanering

Använd dig av Taimer vid all sorts projektledning, från försäljning till fakturering. Sätt upp kund- och projektregister, tidrapportera, dela kalendrar, skapa att-göra-listor, gör kostnadskalkyler, titta på sälj- och projekthistorik och rapportera i realtid. Plus lite till. Taimer klarar allt.

Projekthantering och Resursplanering

  • Kund-, och projektregister
  • Tidsregistrering och traktamente
  • Delade kalendrar med mobilapplikationer och integrationer
  • Att-göra-listor, påminnelser och aktivitetshantering
  • Kostnadskalkyler och offerter
  • Produkt-, tjänst- och projektförsäljning
  • Sälj- och projekthistorik
  • Rapportering i realtid

Tidrapportering och Ersättningar

Effektiv tidsregistering är ett bra sätt att få en överblick över lönsamheten. Med Taimer kan du bland annat registrera tid direkt i kalendern, fakturera timmar, följa upp debiterbar och icke debiterbar tid och använda tidrapporteringen som underlag för löneutbetalning.

Även via mobil och surfplatta, förstås.

Sälj- och inköpsfakturor

Taimer hjälper dig hålla koll på intäkter och utgifter. Det är lika enkelt att skapa e-fakturor baserade på timmar, projekt eller produkter som att ta fram en samlingsfaktura. Du kan göra kostnadskalkyler som underlag till en faktura, eller dela upp projekt i rater.

Dessutom får du påminnelser när det är dags att fakturera.

Rapportering och filhantering

Allt som du gör i Taimer kan omvandlas till snygga och lättlästa rapporter. Du får till exempel tydliga fakturerings- och reseräkningsrapporter till bokföringen samt grafiska sammanställningar av antalet registrerade arbetstimmar och reseräkningar för att nämna några exempel.

Alla filer flyttas lätt med drag’n drop-tekniken.

Arbeta mobilt

Med Taimer kan du arbeta oberoende av tid och plats. Vara precis så flexibel som du vill och utnyttja din tid på bästa sätt.

Taimer har full funktionalitet och responsiv design för mobiler och surfplattor, oavsett om det är Apple, Android eller Windows.

Tilläggstjänster för att öka produktiviteten

Det är enkelt att utöka Taimers lagringskapacitet. Dina filer lagras säkert och går snabbt att hitta och dela.

Maximal filstorlek 5 Mb.

Integrationer

Taimer kan integreras med andra program.

Plattformen erbjuder smarta kopplingar till GoogleCal, Outlook Live och iCal.

Villkor

Användarvillkor

Se villkor

Sekretesspolicy

Se villkor