Telia Office 365 Support Plus

Som en extra IT avdelning med Office 365 specialister, när du behöver det som mest. Riktigt snabb hjälp med administration och teknikproblem.

Endast 49kr per användare och månad

Jämför versioner

Översikt

Support när det behövs som mest

Kom igång snabbt och enkelt med Office 365 med Telias unika supporttjänst - Office 365 Support Plus. Du får direktkontakt till våra IT specialister som hjälper dig med dina frågor, felsökning och hanteringen av Office 365, oavsett om du är en användare eller administratör.

Alla i företaget kan snabbt och enkel ställa praktiska frågor om Office 365 tjänsten, om inställningar och funktioner eller om olika program som till exempel - Word, Excel, Skype for Business - via telefon eller online. Vid behov kan vi fjärrstyra datorn och ge snabb guidning och felsökning.

Fördelar:

  • Flexibelt och enkelt supportupplägg -  fast pris per användare och månad.
  • Snabb hjälp vid teknikstrul – direktnummer till våra IT-specialister
  • Hjälp för både slutanvändare och administratörer
  • Support både på svenska och engelska

Bransch/kategori

Leverantör

Versioner & prislista

Alla versioner inkluderar:

  • Telefonnummer direkt till support
  • Abonnemangssupport (CPS avtal)
  • Klientapplikationer
  • Felanmälan av Office 365-miljön
  • Praktiska frågor kring administration: Funktionsbrevlådor, distributionslistor, domännamn, mm.
  • Återställning av lösenord
  • Frågor kring användning av Office 365: Word, Excel, PPT, Outlook, Skype for Business, mm för PC/Mac/mobiler.

Specifikationer

För små och medestora företag

Telia Office 365 Support Plus riktar sig främst till företag med upp till 250 användare. Vi är specialiserade på att arbeta med små och medelstora företag som inte alltid har en egen IT avdelning eller har hög kompetens av att arbeta med Microsofts Office 365.
 
Vad ingår i support tjänsten?

  • Obegränsad online support för användare av Microsofts Office 365
  • Fast pris per månad och användare
  • Öppettider helgfria vardagar kl 08.00-16.30
  • Behöver ni hjälp på plats för ett enskilt ärende, kan vi erbjuda Telia Personlig Tekniker

Prioriterad kund

Med Telia Office 365 Support Plus slipper du långa telefonköer och talsvarsmenyer, hela företaget får en egen telefoningång direkt till våra IT specialister.

Du får tag på oss när det behövs som bäst, vi hjälper dig att lösa ditt problem och du kan snabbt komma vidare med din arbetsuppgift.

Öppettider: Helgfria vardagar 08:00-16:30

Direktingång till kvalificerat stöd

I samband med att ni tecknar Office 365 Support Plus till ert företag får ni egen telefoningång till våra IT specialister. På så sätt blir ni en prioriterad kund och kan komma vidare med den uppgift ni önskar få en lösning på.

Villkor

Användarvillkor

Se villkor

Sekretesspolicy

Se villkor