Harrys ökar interaktionen

Gunnar Löfving på Harrys berättar om samarbetet med Telia och Spotify.

Se kundreferensfilm

Kundreferens

"Med rätt musik får vi gästerna att trivas lite extra"

För Gunnar Löfving, marknadschef på Harrys, är samarbetet med Telia och Spotify ljuv musik. Nu är det lätt att alltid spela uppdaterad, nutida musik på Harrys krogar och skapa en skön och välkomnande stämning.

– Tricket är att förstå vilket humör gästerna är på vid olika tider på dygnet, och spela musik som är rätt för tillfället, oavsett tid på dygnet. Med rätt musik får vi gästerna att trivas lite extra och vara kvar ett tag till.

Med Spotify Business fick Harrys en lösning som ger både bredd och flexibilitet. Det är enkelt att schemalägga musiken och lika enkelt att snabbt ändra stämning om det till exempel ramlar in ett stort sällskap på festhumör. 

– Vi gillar idén att öka interaktionen med våra gäster. Att låta dem vara med och välja låtar eller spela sina spellistor, vem vet. Nu har vi den tekniska möjligheten, och det är fantastiskt, avslutar Gunnar Löfving.

Om företaget

Den svenska krogkedjan Harrys Pubar AB startade i Falkenberg 1993 och finns idag på ett 40-tal orter över hela landet.

Använda molntjänster

Produkter

Spotify Business

Spotify Business är en unik musiktjänst specifikt framtagen för företag och organisationer.

Pris 0 kr

Läs mer