Office 365 Business

Få tillgång till senaste Office-versionen samt 1 TB lagring per användare. Kostnadseffektivt och säkert från Telia och Microsoft.

Se produktfilm
Jämför versioner

Översikt

Gör det enklare att driva företag

Office 365 ger små företag samma prestanda och säkerhet som stora företag. Alla har snabb och säker åtkomst till e-post, kalendrar, dokument och de senaste filversionerna, praktiskt taget överallt ifrån. Allt detta till en låg kostnad, baserad på antal användare.

Fördelar:

  • E-post och kalender utanför kontoret
  • SharePoint Online
  • Skype for Business för effektivare samarbete
  • Lägg till/ta bort användare när ni önskar

Versioner & prislista

Alla versioner inkluderar:

  • Säkerhet, skydd av data och integritet
  • Tillgänglighet 99,9%
  • Uppdatering till nya versioner

Specifikationer

Office-programmen

Ha alltid tillgång till den senaste Office versionerna. Uppgraderingar till nya versioner ingår utan extra kostnad i din prenumeration. Nya funktioner installeras regelbundet för Office 365-kunder. Du kan tryggt lita på att tjänsterna alltid är tillgängliga. Du får hög säkerhet och skydd av era data och er integritet.

x E-post och kalender: synkar e-post, kalender och kontakter – och ger åtkomst var ni än är.

x Skype for Business: verktyg som effektiviserar kommunikationen och underlättar samarbeten med både kollegor och kunder. Med ett klick startar ni chatt och videosamtal.

x Sharepoint Online: skapar webbplatser eller intranät och gör det enklare att dela eller sprida information till teamet, projektgruppen eller kunderna.

x Office-paketet: alltid tillgång till senaste versionen av Office-paketet med program som Word, PowerPoint, Excel, Outlook, OneNote och Publisher. Varje användare kan installera applikationerna på upp till fem olika enheter.

OneDrive för Företag

OneDrive för företag har 1 TB lagring för alla användare, med åtkomst praktiskt taget överallt till dokument. Dela filer med andra internt eller extern, kontrollera vilka som kan se och redigera olika filer och synkronisera enkelt filer med datorer och andra enheter.

Exchange Online

E-post, kalender och kontakter alltid synkade och nåbara från datorn, mobilen eller surfplattan. Skaffa en gemensam kalender för t ex kundbesök. Med Office365 slipper ni en egen mailserver och spar pengar. Hög säkerhetsnivå för drift, spam och tappar du telefonen kan du stoppa att information hamnar fel.

E-post som passar dina behov

50 GB e-postlåda. Dela din kalender och information om din tillgänglighet med andra i och utanför din organisation, vilket gör det mycket lättare att schemalägga möten.

Åtkomst i princip var ifrån som helst

Få tillgång till de senaste e-postmeddelandena och kalendrarna från din PC, Mac, webbläsare, Windows-telefon, iPhone, Android-telefon, Symbian-telefon och BlackBerry.

Se proffsig ut

Använd ditt eget domännamn med dina e-postkonton. Till exempel person@mindoman.com.

Säkerhet

Din e-post är fri från reklam.

Skype for Business

Bjud in till online- eller videomöten direkt från kalendern. Deltagarna startar enkelt med ett klick på länken. Gör snabba avstämningar med kollegor eller kunder och dela enkelt ditt skrivbord och dokument. Onlinemöte sparar både pengar, tid och miljön.

Konferensmöten

Bjud in obegränsat antal kollegor eller kunder till möten även om de inte är Office 365- eller Lync Online-kunder. Dina mötesdeltagare kan delta från datorn eller ringa in från mobile och fast telefon.

Dela skärm

Dela valda dokument eller skrivbord med dina mötesdeltagare, ge dem möjlighet till att editera direkt i ditt dokument eller skriv tillsammans på virtuella whiteboardtavlor.

Chatt och tillgänglighet

Få tillgänglighetsstatus i realtid och använd chatten för att kommunicera effektivt. Chatta med en eller flera kollegor eller kunder samtidigt.

Dela filer

Skicka filer enkelt till kollegor och kunder.

SharePoint Online

Fildelning och webbplats med hjälp av SharePoint Online. Hemsida, intranät, projektplats eller fillagring? Gruppwebbplatsen används på många sätt. Versionshanteringen säkrar att ni har senaste versionen tillgänglig var ni än är. Kostnadseffektivt då webbhosting för hemsida ingår. 10 GB lagringsutrymme plus 500 MB lagring per användare ingår.

Teamsamarbete

Dela gemensamma dokument internt inom gruppen, arbeta i gemensamma dokument och ha alltid tillgång till senaste versionen.

Hemsida

Skapa en hemsida på Internet för att visa upp ditt företag för kunder och partners.

Intranät

Skapa ditt företags interna informationssidor och ge alla anställda tillgång till uppdaterad information.

Yammer Online

Skapa ett bra flöde på idéer och projekt med ett socialt nätverk för företag. Med den här funktionen blir det lätt att samarbeta med rätt personer.

Villkor

Användarvillkor

Se villkor

Sekretesspolicy

Se villkor