Jämför versioner

Översikt

Din virtuella it-avdelning för Microsoft Office 365

Telia Office Alltid ger ditt företag en virtuell it-avdelning som ni använder vid behov. Om du eller någon av dina kollegor får problem är det bara att lyfta luren och ringa oss. Våra erfarna och pedagogiska it-specialister rätar snabbt ut era frågetecken.

Inga oväntade supportkostnader

Som vanligt när det gäller Office 365 är prismodellen både klok och enkel. Det enda du betalar är en fast avgift per användare och månad.

Bransch/kategori

Leverantör

Versioner & prislista

Specifikationer

Direktingång till kvalificerat stöd

När du skaffar Telia Office Alltid räknar vi ditt företag som en prioriterad kund. Det betyder att du och dina kollegor får en egen telefoningång, som leder direkt till våra it-specialister. Därmed får du garanterat tag på oss just när det behövs som bäst. Du slipper knappa dig fram i talsvarsmenyer och undviker telefonköer. Resultatet är att du snabbast möjligt får ditt problem löst, så att du kan komma vidare med den arbetsuppgift som du egentligen höll på med. <br /><br />Öppet helgfri måndag - fredag: 08.00 - 16.30

Effektiv assistans via fjärrstyrning

Om problemet berör inställningar eller handhavande av olika program och funktioner i Office 365 brukar den effektivaste metoden vara att låta en av våra it-specialister fjärrstyra användarens dator. Detta förutsätter att ett litet kostnadsfritt fjärstyrningsprogram installeras. För att vi ska kunna fjärrstyra datorn måste användaren först ge oss en särskild kod. Fjärrstyrningen varar endast under den tid som telefonsamtalet med it-specialisten pågår. Dessutom kan ingen annan än Telia aktivera den här funktionen. Du bibehåller alltså en hög nivå på it-säkerheten.

Villkor

Användarvillkor

Se villkor